luni, 16 iunie 2008

...


Recados e Imagens - Mulheres - Orkut

Recados, Gifs e Imagens no Glimboo.com

Un comentariu:

dharma spunea...

Esti un mare porc!....nu mi-am imaginat ca numai atat poti!cum iti permiti sa te folosesti de munca altora ca sa-ti faci tu o imagine? Cand ai pictat tu vreodata?...habar nu ai sa tragi o linie! Tu picture murala?estyi un nimic!....si asa vei fi !o compatimesc pe cea de langa tine!si mi-e mila de copilul de langa tine!...nu meriti atentia nimanui!iti insusesti munca mea …a lui silviu…a dl. Simion? Esti un mare nemernic dl”pictor-restaurator”! vai de capul tau!...mi-e greata!toate gandurile noastre negative sunt cu tine sa-ti fie de folos!...dar nici atat nu meriti!exista D-ZEU si sunt prietena cu EL….ASA CA AM TOTALA INCREDERE CA VEI PLATI CU VARF SI INDESAT!T U A I V R U T! Sa nu te miri!ASTEAPTA-TE!HA,HA,HA!...mi-a venit o idee….in seara asta voi face un blog in care te voi face de tot rahatul pe net!...cu poze si trimiteri pe blogul tau!..sunt curioasa ce vei simti!...PANA ATUNCI…pana se propaga mai ai timp sa-ti reconsideri pozitia si sa-ti indrepti gresala!...oricum nu meriti atentia nimanui ,dar nu vreau sa mai fie nimeni fentat (a),ca mine de imaginea ta sis a iti planga de mila!...chiar nu ai nici o calitate!...materialist nemernic ce esti!te folosesti de toata lumea fara scrupule!...A!...SA NU UIT SA TE AVERTIZEZ!...dl Simion este hotarat sa vina la baia-mare!in seara asta il sun pe vasile!...si poate si pe tatal tau! MERITA SA STIE EXACT CUM ESTI!...ASTA ESTI…UN LOOSER!...eu semnez…ma stii!MASCARICIULEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!